很忧虑,现在的我只剩下外在美了/爱发电:西莲

《抱枕战争》


Katusra
“HahahahahaGoodbye genji~ just go play with your boring obsequious little friends with no taste, and annoy them with I need healing whenever you feel lonely in your overwatch joy war.”

桂:啊哈哈哈哈再见了源氏!好好的和你的那些没品的小舔狗们一起玩攘夷先锋吧!以后如果太寂寞了,你可以一直喊着“我需要治疗”烦死他们哦。


Genji
“Goodbye to you too edo gay! You chunibyou middle age samurais!”

源氏:你们也再见!江户基佬!你们这些中二武士!


Takasuki“...genji, that’s you. ”

高杉:源氏,你才是。


Genji
“what!”

源氏:什么?

Takasuki: "gay samurai"

高杉:基佬武士。


Katusra
“Chunibyou middle age samurai.”
桂:中二病武士。

Genji
“ Fine! I’ll go! you know what? just enjoy her beautiful hands which I will never miss!”

源氏:好好好我走!呵呵呵你们知道吗?好好享受主人美丽的双手吧!我才不会怀念呢!

Takasuki
“hooo? I must have a taste of these fingers.”

高杉:哦?那我可要好好品尝。

Genji
“dammit! I started missing them already.”

源氏:可恶!!我已经开始怀念了!

Takasuki
“ I started sucking them already.”

高杉:我已经开始品尝了。


Genji
“冗談 youseyo,劍o引ku!”

源氏:别开玩笑了。拔剑吧!!!!!!



评论
©西蓮Caelian | Powered by LOFTER